יצירת תוכן עקבי בעברית – פתרון התבניות החדשני של פולי

עדכון אחרון מאי 2023


בנוף הדיגיטלי של היום, התוכן הוא המלך. כתוצאה מכך, היכולת לייצר תוכן איכותי, מרתק ועקבי בעברית חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. היכולת החדשה של פולי ליצירה וניהול של תבניות אישיות, מבטיחה לייעל עוד יותר את תהליך יצירת התוכן, לחסוך זמן תוך שמירה על סגנון יצירתי עקבי.

היתרונות בשימוש בתבניות אישיות

יכולת התבניות החדשה של פולי נועדה לטפל במספר היבטים מרכזיים של תהליך יצירת התוכן. בראש ובראשונה, שימוש בתבניות יכול להפחית באופן משמעותי את הזמן המושקע בהגדרת כל יצירה. על-ידי הגדרת סוג התוכן, הסגנון, הטון, המשלב, מספר המילים וההנחיה פעם אחת, תהליך הגדרת היצירה הופך למהיר בצורה משמעותית.

שנית, תבניות אישיות עוזרות לשמור על סגנון יצירה עקבי בכל היצירות השונות. עקביות זו חיונית לביסוס ושמירה על זהות מותג חזקה וטיפוח אמון  עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד.

לבסוף, הגמישות המוצעת על ידי תבניות מותאמות אישית מאפשרת למשתמשים לייצר תכנים מגוונים בקלות. החל מפוסטים ומאמרים במבנה ייחודי וכלה בעדכונים לרשתות החברתיות וחומרים שיווקיים שכוללים מידע ספציפי על המותג, תבניות אישיות מספקות בסיס איתן שעליו ניתן לבנות תוכן מגוון.

יצירת תבנית חדשה שלב אחר שלב

בצעו את השלבים הפשוטים הבאים כדי ליצור את התבנית המותאמת אישית:

הגדרת סוג התוכן: התחילו בבחירת סוג התוכן שברצונכם ליצור, כגון פוסט למדיה החברתית, מאמר או משימת כתיבה כללית. סוג התוכן יהווה את הבסיס לכל היצירות שיבוצעו על בסיס התבנית הנבחרת, בנוסף שימו לב כי בשונה משאר המאפיינים את סוג התוכן הבסיסי של התבנית לא ניתן לשנות אלא על ידי יצירת תבנית חדשה.

בחירת הסגנון המתאים ביותר ליצירה: בדיוק כפי שבוחרים ליצירה, ניתן לבחור את הסגנון הטון את המשלב וכן את האורך של היצירה

הגדרת הנחיה בסיסית: בכל תבנית ניתן להגדיר הנחיה בסיסית אשר תופיע בכל פעם שבוחרים את התבנית, זה המקום לדוגמא להגדיר מבנה למאמר או להוסיף פרטים ייחודים על המותג.

יצירת התבנית: לחיצה על כפתור ״יצירת תבנית״ יפתח מסך שבו ניתן לבחור תיאור קצר ושם לתבנית וכן לשמור את התוצאה.

לאחר יצירת התבנית, היא תופיע כחלק מרשימת סוגי התכנים שאפשר ליצור באמצעות פולי.

ובעת הבחירה של התבנית כל ההגדרות יטענו באופן אוטומטי לתפריט היצירה.

יישומים אפשריים של תבניות יצירה

אפשרויות השימוש בתבניות היצירה של פולי מגוונות וניתן לעשות בהן שימוש ליצירת סוגי תוכן שונים. הנה כמה דוגמאות לשימושים אפשריים:

1. סוכנויות דיגיטל שיוצרות תוכן ממותג עבור לקוחות מרובים יכולות להסתמך על תבניות מותאמות אישית כדי להבטיח שכל יצירה עומדת בהנחיות הלקוח והמותג הספציפיות.

2. כותבי תוכן שעובדים על פרויקטים מגוונים יכולים להשתמש בתבניות מותאמות אישית כדי לייעל את תהליך העבודה שלהם ולייצר סוגי יצירות חדשים עם מבנה ייחודי שמתאימות לפרוייקטים שעליהם הם עובדים.

3. מנהלי מדיה חברתית יכולים להשתמש בתבניות בכדי ליצור פוסטים מרתקים המשקפים את הקול הייחודי של החברה תוך עמידה בדרישות ספציפיות לפלטפורמה כגון אורך וסגנון כתיבה.

4. מוסדות חינוך יכולים לפתח תבניות לחומרי הדרכה, תוך הבטחת עקביות ובהירות לתלמידים ולמחנכים כאחד.

טיפים לשימוש אפקטיבי

בכדי להפיק את המרב מיכולת התבניות האישיות של פולי נסו את הרעיונות הבאים:

1. תבניות הן דרך נהדרת ללמד את פולי על מושגים חדשים או יישויות שהוא לא מכיר. צרו תבניות שכוללות בהנחיה הבסיסית רקע על המותג, או הסבר על מושג רלוונטי, כך שבכל היצירות שלכם פולי יוכל להשתמש בידע הזה.

2. שימו לב לבחירת סוג התוכן בבסיס התבנית: תבנית משמשת כמעטפת מעל סוגי התוכן הבסיסים בפולי, לכן חשוב מאוד לבחור את סוג התוכן הנכון לדוגמא אם רוצים לייצר תבנית לתמצות טקסטים לפסקה בסגנון מסויים צריך לבחור את התבנית הבסיסית כ״תמצות טקסט״. עבור משימות כלליות יותר וסוגי תוכן חדשים מומלץ לבחור ״משימת כתיבה כללית״ כבסיס.

3. התחילו בקטן והתנסו: התחילו ביצירת כמה תבניות בסיסיות לסוגי תוכן וסגנונות שונים. עם הזמן, מקדו והרחיבו את ספריית התבניות שלכם בהתבסס על הצרכים המתפתחים.

לפיצ'ר התבניות האישיות החדשני של פולי יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתהליך יצירת התוכן בעברית. הגמישות, העקביות והחסכון בזמן מאפשרים למשתמשים להתמקד במה שחשוב באמת - יצירת תוכן איכותי ומרתק שידבר לקהל היעד שלהם.

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי