פולי - איך מתחילים

עדכון אחרון ינואר 2023

פולי הוא שירות יצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית שמקל על יצירת טקסטים בעברית. פולי עושה שימוש בעיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי ליצור טקסט מדויק, עקבי ומרתק בעברית. מה שמייחד את פולי הוא היכולת לייצר טקסט בעברית מאפס, כך אפשר לייצר את כל סוגי התוכן במהירות ובקלות.

תחילת העבודה עם פולי היא קלה ופשוטה. להלן השלבים שעליך לבצע כדי להתחיל בעבודה:

1. הרשמה לשירות

ניתן להירשם לשירות כאן, אנחנו תומכים בהרשמה באמצעות כתובת אימייל, חשבון גוגל או חשבון פייסבוק.

2. בחירת התוכן ליצירה

לאחר תהליך ההרשמה הקצר, יופיע מסך ה״שולחן עבודה״, במסך זה ניתן לבחור את סוג התוכן שמעוניינים לייצר.

פולי מציעה מגוון סוגי תוכן שניתן לייצר: מאמרי דעה, מאמרים מדעיים, כתבות לבלוג, תוכן לסושיאל, תוכן לעמודי נחיתה, אימיילים ועוד.

בחירת סוג היצירה הנכון בעת השימוש בפולי היא חיונית להשגת תוצאות אופטימליות. על ידי ציון מדויק של סוג התוכן הרצוי, פולי יכול להתאים את הגישה שלו וליצור טקסטים שמתאימים במדויק לצרכים שלכם. זה מבטיח פלט מקצועי ואינפורמטיבי שמעביר ביעילות את המסר המיועד.

3. בחירת סגנון היצירה (אופציונלי)

פולי מאפשר שליטה נרחבת על סגנון הכתיבה של היצירה. ניתן לבחור את סגנון הכתיבה, הטון, הקול והאורך של היצירה וכך ניתן לקבל תוצאות מדוייקות יותר שמתאימות בצורה טובה יותר למשימה.

כל סוג יצירה כבר מגיע עם הגדרות מוכנות מראש שעובדות בצורה טובה, כך שניתן לשנות רק במידת הצורך.

4. תיאור התוכן או ראשית הרעיון

כעת יהיה עלייך לספק ראשית רעיון או תיאור קצר של התוכן שברצונך לייצר. לדוגמא עבור יצירת מאמר על שימוש בבינה מלאכותית ליצירת טקסט ניתן לכתוב ״מאמר שמנתח את את השימוש בבינה מלאכותית על מנת לייצר טקסט ומפרט את היתרונות והחסרונות של הטכנולוגיה.״

5. יצירת התוכן

לאחר לחיצה על כפתור ה״יצירה״ יקח לפולי מספר שניות להפיק את התוכן הנדרש בהתאם לתיאור שסופק. בסיום התוצאה תוצג על המסך וניתן יהיה לשנות ולהעתיק את הטקסט שיוצר.

6. סקירת התוכן

לאחר שפולי ייצר את התוכן, ניתן לסקור אותו ולבצע את השינויים הדרושים. בנוסף, פולי גם תספק טיפים שיעזרו לך לשפר את התוכן, כלומר מה כדאי להוסיף בתיאור ואיזה פרטים היו חסרים בכדי לייצר טקסט מוצלח יותר.

כמו כן ניתן לבצע את השינויים הנדרשים וללחוץ שוב על כפתור ה״יצירה״ בכדי לבקש מפולי לייצר תוצאות חדשות, שימו לב שבכל לחיצה על כפתור ה״יצירה״ פולי ייצר תוצאות מעט שונות כך שמומלץ לנסות מספר פעמים ולבחור את התוצאה הטובה ביותר.

בנוסף בכל שלב ניתן לחזור ליצירות האחרונות על ידי לחיצה על כפתור ה״היסטוריה״

7. פרסום התוכן

לאחר העריכה וברגע שהטקסט מספיק טוב, ניתן להעתיק את הטקסט הסופי באמצעות הלחצן הייעודי ולפרסם אותו*.

מקווים שהמדריך הקצר יעזור לך להתחיל לייצר טקסט לכל מטרה במהירות ובקלות, אם הדברים לא ברורים, או שלא מצליחים לקבל את התוצאות הרצויות, דברו איתנו:

דרך טופס יצירת הקשר, במייל contact@polylm.com או בווטסאפ

* שימוש מסחרי בתוכן שנוצר וכן פרסום התוכן כפוף לתנאי השימוש וכן לרכישת תוכנית מנויים מתאימה

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי