יכולת ה״תמונה התחלתית״ בפולי: מתמונת בסיס ליצירת מופת

עדכון אחרון ספטמבר 2023

יכולת "התמונה ההתחלתית" בפולי היא תכונה פורצת דרך המאפשרת למשתמשים לשפר או לשנות תמונות קיימות על ידי מתן תיאור טקסטואלי. על ידי מינוף טכנולוגיית AI מתקדמת, פולי מנתח את הקלט הטקסטואלי ומייצר תמונה חדשה תוך התבססות על התמונה ההתחלתית. יכולת זו פותחת עולם של אפשרויות למשתמשים המעוניינים ליצור תוכן ויזואלי ייחודי ללא צורך במיומנויות עיצוב גרפי נרחבות.

המפתח לתכונה זו הוא היכולת של הפלטפורמה להבין את הקלט הטקסטואלי של המשתמש ולהחיל את השינויים הדרושים על התמונה. זה מתאפשר בזכות אלגוריתמים מתוחכמים של בינה מלאכותית שיכולים לפרש שפה, הקשר ואלמנטים חזותיים, ובסופו של דבר מאפשרים לפלטפורמה ליצור תמונה חדשה שמתאימה לתיאור המשתמש.

תהליך השימוש ב״תמונה התחלתית״

כדי להפיק את המרב מיכולת "התמונה ההתחלתית" עקבו אחר השלבים הבאים:

1.    בחרו תמונה קיימת: בחרו תמונה שברצונכם לשפר או לשנות. זו יכולה להיות תמונה שנוצרה באמצעות פולי, או תמונה ממקור זמין אחר (שימו לב כי בתמונות שלא נוצרו על ידי פולי כדאי לוודא שאין בעיה של זכויות יוצרים בעצם השימוש). שימו לב! לאחר העלאת התמונה יופיע תפריט ״מידת השפעת התמונה״ – לרוב אין צורך לשנות ערך זה, אך במידת הצורך ניתן להגדיל או להקטין את מידע ההשפעה של התמונה ההתחלתית, כלומר ככל שהתמונה ההתחלתית ״משפיעה״ יותר כך התוצאה הסופית תהיה דומה לה יותר.

תפריט ההגדרות ללא תמונה התחלתית מוגדרת

תפריט ההגדרות כאשר נבחרה תמונה התחלתית

2.    ספקו תיאור טקסטואלי: כתבו תיאור ברור ותמציתי של התמונה הסופית בשדה ההנחיה, שימו לב שלא צריך לתאר את השינויים הספציפיים אלא לתאר כיצד התמונה הסופית צריכה להיראות. היו ספציפים לגבי האלמנטים השונים שצריכים להופיע בתמונה, מכיוון שזה יעזור לבינה המלאכותית להבין את החזון שלכם בצורה מדויקת יותר.

3.    לחיצה על יצירת תמונה: לאחר שסיפקתם את המידע הנדרש, לחצו על כפתור ה״יצירה״. מכאן פולי יעשה כבר את העבודה ויציע מספר תמונות חדשות בהתבסס על ההגדרות שסופקו.

4.    מעבר על התוצאות: לאחר שהבינה המלאכותית עשתה את הקסם שלה, תקבלו מספר תמונות חדשות שכולן מתבססות על ההגדרה ועל התמונה ההתחלתית. בשלב זה כדאי להקדיש רגע כדי לבדוק את השינויים ולוודא שהם עומדים בציפיות שלכם.

דוגמאות שימוש

יכולת "התמונה הראשונית" מציעה שפע של אפשרויות להחלת שינויים בתמונות. הנה כמה דוגמאות מעניינות לאופן שבו ניתן להשתמש בתכונה זו:

הוספת ״ציפורים צבעוניות״ לתמונה:

נוצר על ידי פולי, הנחיה: ״דלת ענקית פתוחה ברקע ערפל וגשם״

תמונת התחלתית + הנחיה: ״ציפורים צבעוניות עפות בתוך הבית״

שינוי רקע מ״מאדים״ ל״יער ירוק״

נוצר על ידי פולי, הנחיה: ״חד קרן דוהר בכוכב מאדים״

תמונה התחלתית + הנחיה: "חד קרן דוהר ביער ירוק״

לסיכום, יכולת "התמונה ההתחלתית" של  פולי היא תכונה שמשנה את כללי המשחק ומאפשרת למשתמשים ליצור תמונות ייחודיות פשוט על ידי מתן תיאור טקסטואלי ותמונת בסיס. על ידי מינוף טכנולוגיית AI מתקדמת, פולי יכול לשנות תמונות קיימות כך שיתאימו לחזון המשתמש, ולפתוח עולם של אפשרויות ליצירת תוכן.

בין אם אתם משווקים, חובבי מדיה חברתית, אמנים או מחנכים, יכולת "התמונה הראשונית" היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם ליצור תמונות מדהימות בקלות. אז למה לא לנסות? התנסו בפולי וגלו את אינסוף ההזדמנויות היצירתיות שיש לו להציע.

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי